Mamafulltime

Blog o życiu w Anglii. Pisany przez matkę trojga Małych Ludzi, prawdziwą koneserkę życia.

kot

Dodaj komentarz

Nazwijmy ją Kasia.

Kasia dzwoni do mnie. I opowiada…

Wiesz, zatrudniłam się w klinice weterynaryjnej. Nie byle jakiej. Bo londyńskiej przecież.

… Ja pierdolę. To nie dla mnie Justyna. Ta praca to nie dla mnie…

Ty wiesz, że jeden Taki to ma trzy zwierzaki. Wiesz, że on wydał na nie, w ciągu ostatnich dwunastu lat, pół miliona funtów?!

Pół miliona, czy ty to rozumiesz?! To niektórzy ludzie nie mają co jeść, a on wydał na nie pół miliona funtów.

Albo Ta. Wchodzi i mówi. Że kot na Bermudy leci, i trzeba by było mu dietę zmienić na czas wyjazdu..

Czy ty w ogóle słyszysz co ja do Ciebie mówię?! Kot! Bermudy!

Podczas gdy ja się zastanawiam z czego czynsz zapłacę w tym miesiącu, koty latają na Bermudy.

Się pytam Ciebie. Jak tu żyć Justyna?

 

Nie wiem Kaśka. Może trzeba nauczyć się spadać na cztery łapy.

Być jak kot.

Skomentuj

